با حکم رییس حوز هنری استان قزوین؛

دبیر اجرایی رویداد ملی بازیستا حکم گرفت

دبیر اجرایی رویداد ملی بازیستا حکم گرفت
دبیرِ رویداد ملی بازیستا با صدور حکمی دبیر اجرایی اولین رویداد ملی بازیستا را منصوب کرد.
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر :  ۱۶۳۰۴۹

محمدرضا امامقلی رئیس حوزه هنری استان قزوین و دبیرِ رویداد ملی بازیستا با صدور حکمی محمدحسین سیمیار را به عنوان دبیر اجرایی اولین رویداد ملی بازیستا منصوب کرد.

در متن حکم محمدرضا امامقلی به محمدحسین سیمیار آمده است: فرهنگ و تمدن محصول تربیت و آموزش بوده و همواره شیوه انتقال آن نقش موثری در تربیت پذیری یک نسل خواهد داشت از این رو بازی و « بازی وارسازی» همواره در ذات خود تامین کننده هدف و رویکرد ویژه ای در انتقال محتوا در شیوه های آموزشی و تربیتی بوده وانتقال مفاهیم به وسیله آنها انجام می گردد. به همین علت می توان بازی و بازی وارسازی را یک ابزار آموزشی در جهت توسعه تمدن نامید.

از اینرو دبیرخانه رویداد ملی بازی نامه نویسی بازیستا با یاری گرفتن از پروردگار یگانه و رسول مهربانی ها حضرت محمد (ص) جهت اجرا و عملیاتی شدن این رویداد نیازمند همراهی و همدلی صاحب فکرانی چون شما است.

لذا بدین وسیله و بنا به تجارب ارزشمند و سوابق درخشان فرهنگی جنابعالی شما را بعنوان دبیر اجرایی رویداد ملی بازی نامه نویسی بازیستا منصوب می نمایم.

امید است در پناه حضرت حق در مسیر فرهنگ و هنر این مرز وبوم گامی موثر و خیر برداریم.  بعون الله تعالی

محمدرضا امامقلی/رئیس حوزه هنری استان قزوین و دبیر رویداد ملی بازیستا


گفتنی است؛ «بازیستا» اولین رویداد بازی‌نامه‌نویسی در مسیر رشد و تولید است که در قالب بازی رومیزی، اتاق فرار و بازی‌های محیطی برگزار می‌شود. در این رویداد، نوجوانان علاقه‌مند به بازی‌سازی براساس مجموعه موضوعات استخراج‌شده از محصولات فرهنگی با منابعی از جمله فیلم، کتاب، انیمیشن، سریال و… کار خود را آغاز می‌کنند. این رویداد از ۱۶ آبان‌ماه شروع شده و تا پایان دی‌ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به سایت www. baazista. ir مراجعه کنند.

ارسال نظر