رئیس حوزه هنری قزوین خبر داد؛

برگزاری رویداد فیلم و مستند ۱۰۰ در قزوین

برگزاری رویداد فیلم و مستند ۱۰۰ در قزوین
رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: رویداد فیلم و مستند ۱۰۰ در حاشیه دومین جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی در قزوین برگزار می‌شود.
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر :  ۱۶۲۷۶۱
 
 

محمدرضا امامقلی اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای منتهی به اختتامیه دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی در قزوین هستیم به این بهانه و در راستای اهداف جشنواره، رویداد تولید فیلم و مستند ۱۰۰ نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: محوریت این رویداد معرفی هویت تاریخی، ظرفیت‌های گردشگری، طبیعت، چهره‌های شاخص، آداب و سنن، غذا، سوغات و سایر موضوعات مرتبط با هویت استان قزوین است که قرار است در قالب فیلم و مستند ۱۰۰ تولید شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین عنوان کرد: در این رویداد به دنبال حضور مؤثر فیلم‌سازان جوان هستیم تا به این وسیله ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی و هنری قزوین بیش از پیش معرفی گردد.

وی در خصوص چگونگی شرکت در این رویداد توضیح داد: علاقمندان به شرکت در رویداد تولید فیلم و مستند ۱۰۰ می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتیartqazvin.ir ثبت نام اولیه به عمل آورند، شرکت کنندگان به صورت فردی و گروهی تحت نظارت منتورها قرار خواهند گرفت و تولیدات خود را آماده اکران در جشنواره می‌کنند.

این مسئول گفت: جایزه نفر اول در بخش فیلم ۱۵ میلیون تومان، نفر دوم ۱۰ و نفر سوم ۵ میلیون تومان خواهد بود؛ جایزه نفر اول در بخش مستند ۸ میلیون تومان نفر دوم ۵ و نفر سوم ۳ میلیون تومان خواهد بود.
خبر/مهر

ارسال نظر